نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
نیمار در مسیر رونالدو؛ ایتالیا در انتظار اخبار رسمی!

نیمار در مسیر رونالدو؛ ایتالیا در انتظار اخبار رسمی!

 

یكی از جدی‌ترین موضوعات این روزهای یوونتوس در رده كلان این باشگاه،؛ بررسی شرایط حضور نیمار ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن در این تیم است. در حالی‌كه فابیو پاراتیچی به شدت مشغول فعالیت در امورات نقل و انتقالات یووه است، هیأتی متشكل از آندره‌ا آنیلی، جان الكان، پاول ندود و تیم اقتصادی و حقوقی باشگاه در حال بررسی همه‌جانبه ابعاد حضور نیمار در یوونتوس هستند. با اینكه این پروژه می‌تواند هرگز محقق نشود اما در حال حاضر تلاش‌ها معطوف به تخمین درصد تحقق این انتقال بزرگ است.

 

در حالیكه روزنامه ‌Mundo Deportivo به عنوان یكی از نزدیك‌ترین رسانه‌ها به باشگاه بارسلونا از آماده شدن پیش‌نویس نخستین درخواست باشگاه یوونتوس خبر داده كه به موجب آن پائولو دیبالا و بلیز متوئیدی به همراه مبلغی در حدود 70 میلیون یورو در ازای انتقال نیمار پیشنهاد شده، ‌ شبكه تلویزیونی Sky Sport Italia نیز در گزارشی از تصمیم جواهر آرژانتینی یووه برای دیدار با مائوریتسیو ساری پس از بازگشت از تور آسیایی و صحبت در خصوص نقش و جایگاهی كه سرمربی جدید تیم برای او در نظر گرفته است خبر داده و به نقل از نزدیكان دیبالا احتمال اتخاذ تصمیمی غیرمترقبه و ترك یووه و پیوستن به پی‌اس‌جی را علی‌رغم تمایل فعلی او بر ماندن در جمع بیانكونری، منتفی ندانسته است.

 

از سوی دیگر نتیجه نشست محرمانه مالكان و متنفذین مرتبط با باشگاه یوونتوس و آندره‌ا آنیلی كه در روزهای گذشته برگزار شده، همزمان با بازگشت فابیو پاراتیچی از چین به مدیر ورزشی یووه ابلاغ خواهد شد تا او به صورت رسمی پیشنهاد یوونتوس را در دیدار با پینی زهیوی، وكیل نیمار به او برساند. زهیوی كه پیش‌تر نیز به خاطر انجام امورات حقوقی كارلوس توز همراه با مدیر برنامه‌های این بازیكن آرژانتینی سابقه ارتباط با باشگاه یوونتوس را داشته، ‌جزو نخستین نفراتی بود كه از عدم رضایت نیمار و آنچه او «خوشحال نبودن در جمع پاریسی‌ها» از آن یاد كرده، به رسانه‌ها خبر داده بود.

 

در همین حال، Calcio Mercato اما از ارائه پیشنهاد یوونتوس به نیمار خبر داده و برخلاف گزارش‌هایی كه از برنامه‌ریزی و آماده شدن یووه برای ورود به پروسه انتقال نیمار خبر می‌دهند، یووه را یك گام جلوتر توصیف كرده است:

 

تقریباً عدم ورود باشگاه بارسلونا برای بازگرداندن نیمار به كاتالونیا برای همه مسجل شده است و یوونتوس تنها گزینه بالقوه برای انجام این انتقال محسوب می‌شود. بانوی‌پیر نیز هرچند با شك و تردید اما نخستین پالس‌های تمایلش را به نیمار سینیور پدر این بازیكن ارسال كرده و با پاسخ دلگرم كننده او نیز مواجه شده است. در حالیكه مدیران یووه در تورین در انتظار واكنش به درخواست اول‌شان برای جذب نیمار هستند هنوز هیچكس در ایتالیا و فرانسه مذاكرات پنهانِ مراحل ابتدایی این ترانسفر را تأیید یا تكذیب نكرده است.

 

گفتنی است با اینكه بیش از یك هفته از لینك شدن یوونتوس و نیمار سپری شده اما همچنان بسیاری از كارشناسان و تحلیل‌گران فوتبال در ایتالیا با دیده تردید به امكان وقوع این انتقال نگاه می‌كنند. با این حال انفجار بمب ناگهانی حضور كریستیانو رونالدو در یوونتوس باعث شده تا در ناامیدانه‌ترین گمانه‌زنی‌ها نیز مسیری هرچند كوچك از امیدواری به تكرار این ماجرا وجود داشته باشد.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: